GA4 bevezetése

Miért kell váltanod vagy elkezdened használni a Google Analytics 4-et?

Nem használtam, információt kérekÁtállnék

GA4 bevezetése

Miért kell váltanod vagy elkezdened használni a Google Analytics 4-et?

Eddig nem használtam, információt kérekÁtállásra ajánlatot kérek

2023.július 1-től leállt az adatgyűjtés a Google Analytics 3 fiókokban. Aki nem állt át GA4-RE, annak július 1-től nem mér a fiók.

Miért kell átállni a Google Analytics 4-re?

GA3 megszűnése azt jelenti, hogy a Google nem kínál további támogatást és fejlesztéseket erre a verzióra, és a felhasználók nem fognak több frissítést kapni ehhez a verzióhoz.Aki korábban a Google Analyticset (GA3) használta, annak a fiókjában 2023. július 1-én éjféltől  minden adat nullát fog mutatni. Minden múltbeli adat elveszik és beállítás híján nem lesz adatgyűjtés sem

A GA4 egy új, fejlettebb verziója az Analytics-nek, amely nagyobb adatpontosságot és személyre szabhatóságot kínál az Analytics használóinak. Az új verzió az adatvédelmi előírásoknak is jobban megfelel, amelyek egyre fontosabbak a digitális piacokon.

Miért kell Google Analyticset használni?

Google Analytics használata nagyon fontos az online jelenlét javításához és az online üzleti tevékenységek sikerességéhez. Az eszköz segít az oldal tulajdonosának megérteni a látogatói viselkedést és az oldal teljesítményét, és az adatok alapján az oldal optimalizálását és a hatékonyabb marketingstratégiák kidolgozását.

Weboldal teljesítményének megértése

A Google Analytics lehetővé teszi a weboldalak teljesítményének elemzését, például a látogatók számának, az oldalletöltési sebességnek és a bounce rate-nek a követését. Ezek az adatok segítenek az oldal tulajdonosának megérteni, hogy a látogatók hogyan használják az oldalt, és hogy milyen változtatásokat kell eszközölni az oldal javítása érdekében.

.

Felhasználói viselkedés elemzése

A Google Analytics lehetővé teszi az oldal tulajdonosának, hogy megértsék a látogatók viselkedését, beleértve a látogatók által meglátogatott oldalakat, az oldalon eltöltött időt, a konverziók számát stb. Ezek az adatok segítenek az oldal tulajdonosának jobban megérteni a látogatók igényeit és elvárásait.

A marketingkampányok hatékonyságának mérése

A Google Analytics segítségével az oldal tulajdonosai követhetik a marketingkampányok hatékonyságát, beleértve az organikus keresési találatokat, a fizetett hirdetéseket, az e-mail kampányokat stb. Ez segít az oldal tulajdonosának azonosítani a legjobban működő kampányokat, és azokat optimalizálni, amelyek nem teljesítenek jól

Adatvezérelt döntéshozatal

A Google Analytics adatokat szolgáltat az oldal tulajdonosának, amelyek segítenek az adatvezérelt döntéshozatalban. Az adatok alapján az oldal tulajdonosa megértheti, hogy mi működik az oldalon és mi nem, és ennek megfelelően dönthet a további lépésekről.

Pontosabbak adatok

A GA4 mérési modellje alapvetően eltér a klasszikus verzióétól, és lehetővé teszi a felhasználói viselkedés pontosabb követését az általuk végrehajtott cselekvésektől és eseményektől az oldalon.

 

Jobb felhasználói élmény

A GA4 lehetővé teszi az oldalakra érkező látogatók viselkedésének elemzését a látogatók igényeinek és szokásainak megfelelően.

Fejlettebb szegmentálás

A GA4 segítségével pontosabban lehet szegmentálni az adatokat, és így pontosabb képet kaphatunk az online tevékenységeink hatékonyságáról.

Értékes információk

A GA4 mérési eszköz lehetővé teszi, hogy az értékesítés pontosabb képet kapjon a konverziós arányokról és a vásárlói útról, így növelve a hatékonyságot az ügyfélkezelésben.

Azonnali és jövőbeli előnyök

A GA4 mérésének előnyei azonnal megtapasztalhatók és hosszú távon is, mert a Google folyamatosan fejleszti a platformot.

Google Analytics 4 előnyei

Z

Eseményalapú adatgyűjtést alkalmaz, amely lehetővé teszi az oldalon történő események, mint például az űrlapok beküldése, a videók megtekintése stb. követését. Ez az új megközelítés általánosabb, rugalmasabb és pontosabb adatgyűjtést tesz lehetővé.

Z

Jobb felhasználói azonosítást alkalmaz, amit a „felhasználói ID-k” segítségével végzi, amelyek lehetővé teszik a felhasználói viselkedés összekapcsolását különböző eszközökön és platformokon keresztül. Ez nagyobb pontosságot és összehasonlíthatóságot eredményez a felhasználók viselkedésének elemzése során.

Z

A gépi tanulási technológiák alkalmazásával javítja az adatmodellezést. Ez lehetővé teszi az olyan cselekvések, mint a konverziók, a jövedelmezőség, a kosárérték stb. pontosabb becslését.

Z

Lehetővé teszi az alkalmazások és a webhelyek adatainak összehangolt elemzését, így egységes képet ad a felhasználók viselkedéséről az összes platformon.

Z

Egyszerűbb és intuitívabb felhasználói felülete van a korábbi verziókhoz képest, így könnyebbé teszi az adatok elemzését és az értelmezésüket.

Z

Az adatvédelem terén is javításokat hozott, például lehetővé teszi a felhasználók adatainak anonimizálását, ami növeli a felhasználói adatok védelmét.

Kinek kell a GA4?

„a GA4 sokkal több adatot nyújt, mint a régi Google Analytics” /Gary Illyes, a Google Webmaster Trends Analystje/

„A GA4 mindenki számára új és friss adatot nyújt, amelyek segítségével jobb döntéseket hozhatunk a felhasználói élmény optimalizálásában és az online üzleti célok elérésében.” /Brian Clifton, a Google Analytics tanácsadó és az Advanced Web Metrics könyv szerzője/

„a Google Analytics 4 egy nagyon nagy előrelépés a felhasználói viselkedés analitikában, és segít az oldaltulajdonosoknak megérteni a felhasználóik interakcióit az online és offline környezetben egyaránt”. /Jeff Sauer, a Google Analytics tanácsadó és a Data Driven blog szerzője/

Z

Aki adatokat elemez és azok alapján hoz üzleti döntéseket

Z

Aki Google Analyticsben szeretné a weboldalán történő akció, konverziókat követni és elemezni, hogy a vásárlókat minél pontosabban tudja beazonosítani és szólni hozzájuk.

Z

Aki pl. Google Ads hirdetéseket futtat és tisztában szeretne lenni azok megtérülésével.

Z

Akinek webáruháza vagy nagyobb portálja van és elemezni szeretné az eladásokat, kosárértéket a forgalom növelése érdekében.

Z

Aki most értette meg a Google Analytics lényegét és elhatározta, hogy tudatosságot visz a weboldalának működtetésébe.

Bővebb információt kérek a GA4 beállításával kapcsolatosan

Ha weboldallal, webáruházzal kapcsolatos munkáinkról szeretne általában tájékozódni, látogassa meg a webmegoldasok.eu termékoldalunkat, amin keresztül közvetlenül igényei megadásával tud ajánlatot is kérni.

E-MAIL

info@r-bis.hu

TELEFON

+36 (30) 530 3503