A megrendelő többnyire jól ismeri a saját üzleti területét, azt el is tudja mondani a saját szemszögéből. Jó esetben azt is el fogja mondani, hogy mire szeretne alkalmazást vásárolni vagy fejlesztetni. Azt a megoldásszállítónak meg kell ezt a főbb vonalakban értenie és fel kell ismernie, továbbá le kell fordítania az informatika nyelvére, hogy mik is a valódi digitalizációs igények és célok, amire a lehető legjobb megoldást kell nyújtani.
Ezt a felfogást követjük a mindennapokban, amikor ügyfelek megkeresnek minket. Hogy győzzük le a kezdeti ismeretlenséget? Hogy értsük meg, mit szeretne tőlünk az érdeklődő?

Segítségül -az eddigi felmérési gyakorlat alapján- készítettünk egy igényfelmérő oldalt a webmegoldasok.eu oldalunkon, amin pár dialóguson keresztül kérjük be az ügyfél webes oldalának elképzeléseit, céljait. Ez lesz a kiindulási alap -ha szükséges akkor pár iterációban egyéb kérdések tisztázásával- egy első ajánlat adásához.

A következőkben ennek részleteivel és a további lépésekkel foglalkozunk, amíg el nem jutunk egy kész, jól működő és a célnak megfelelő weboldalig.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail